Kontakta oss      Om Hatstore                                                                             1-2 dagar leverans    Frakt 19 kr - fri frakt över 500 kr      Fri faktura - Klarna

FAQ – Hatstore.se

 

Leverans

Hur lång leveranstid har ni?

1-2 dagar för kepsar ur sortimentet

2-4 dagar för kepsar med personlig design i form av brodyrer, flaggor, märken och text.
 

Jag har fått fakturan men inte beställningen?

Fakturan skickas först när vi skickar beställningen. Du måste inte betala fakturan först för att få varan.

 

Betalning, återbetalning och faktura

Jag har inte fått min faktura, vad ska jag göra?

Om du saknar en faktura kan du antingen logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att hämta betalningsuppgifter eller kontakta Klarna på 08 120 120 10.

 

Jag har skickat returen men vad gör jag med fakturan från Klarna?

Kontakta Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att förlänga förfallodatumet. Efter att vi mottar returen makuleras fakturan. Ni får bekräftelse per mejl när returen har behandlats.

 

Jag har skickat returen men jag har inte fått återbetalning från Klarna?

Efter det att du fått bekräftelsemejl på att din retur har behandlats tar det 2-5 arbetsdagar till det att du får dina pengar återbetalda. Har du inte fått det inom den tiden vänligen kontakta Klarna på 08 120 120 10

 

Byte och returer

Hur gör jag retur/byte?

Vill du lämna tillbaka din produkt måste den vara i absolut nyskick och alla etiketter och klistermärken måste sitta kvar.  Mer info om byten och returer hittar ni HÄR

 

Jag har skickat returen men vad gör jag med fakturan från Klarna?

Kontakta Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att förlänga förfallodatumet. Efter att vi mottar returen makuleras fakturan. Ni får bekräftelse per mejl när returen har behandlats.

 

Jag har skickat returen men jag har inte fått återbetalning från Klarna?

Efter det att du fått bekräftelsemejl på att din retur har behandlats tar det 2-5 arbetsdagar till det att du får dina pengar återbetalda. Har du inte fått det inom den tiden vänligen kontakta Klarna på 08 120 120 10

 

Reklamation

Jag har fått en felaktig produkt och vill reklamera produkten. Hur gör jag?

Om ni misstänker att ni fått en felaktig vara, vänligen kontakta oss via mail på info@hatstore.se. Skriv Reklamation och ordernummer i ämnesraden samt en kort beskrivning om vad som är fel med varan. Om ni har möjligt, skicka gärna med en bild.

Förutsatt att produkterna inte är det vid leverans, är missfärgade produkter inget som omfattas av reklamation då det betraktas som slitage.

Välj lag
Om cookies