Kontakta oss      Om Hatstore                                                                             1-2 dagar leverans    Frakt 19 kr - fri frakt över 500 kr      Fri faktura - Klarna

Byten och returer 

30 dagars öppet köp

OBS - Ångerrätt gäller inte på produkter med personlig design i form av brodyrer, flaggor, märken och text.

 

Retur (40kr)–så här gör du

Vill du lämna tillbaka din produkt måste den vara i absolut nyskick och alla etiketter och klistermärken måste sitta kvar. Uppfylls inte dessa krav skickar vi tillbaka produkten och debiterar er för fraktkostnaden. Ni skickar tillbaka er vara i samma förpackning och påse som ni fick den i. Detta är mycket viktigt för att inte produkten ska skadas. 

Skriv sedan ut denna retursedel: Retursedel.

På retursedeln finns information om hur ni tejpar etc. Lämna sedan in returen på det närmaste postombud eller postkontor.  När vi får returen debiterar vi 40 kronor för returfrakten på fakturan/betalningen. Ni får bekräftelsemejl när returen är behandlad.

Om det är kort tid till det att fakturan förfaller, rekommenderar vi er att kontakt Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login

 

Byte (0kr)–så här gör du

Byte av produkt är enkelt, smidigt och snabbt.

Vill du byta din produkt måste den vara i absolut nyskick och alla etiketter och märken måste sitta kvar. Uppfylls inte dessa krav skickar vi tillbaka produkten och debiterar er för fraktkostnaden. 

För att byta din produkt/produkter lägger du en ny order på den produkt/produkter som du vill ha.

Skriv sedan ut denna bytessedel: Bytessedel.

På bytessedeln finns information om hur ni tejpar etc. Lämna sedan in returen på det närmaste postombud eller postkontor.  Ni får bekräftelsemejl så fort produkterna nått oss. Vi återbetalar då era pengar eller makulerar fakturan för den eller de produkter som ni valt att byta ut och returnera.

Vid byte av produkt står vi för alla fraktkostnader. Gäller ett byte.

 

Om det är kort tid till det att fakturan förfaller, rekommenderar vi er att kontakt Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login

 

Reklamation

Vi svarar för att våra varor ska vara felfria vid leverans. Sömmar och spännen ska vara intakta.  

Om ni misstänker att ni fått en felaktig vara, vänligen kontakta oss via mail på info@hatstore.se. Skriv Reklamation och ordernummer i ämnesraden samt en kort beskrivning om vad som är fel med varan. Om ni har möjligt, skicka gärna med en bild.

Vi är mån om våra kunder och vill därför komma överens om en lösning som passar båda parter. Vid eventuell tvist så följer vi alltid Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) rekommendationer. Alternativ tvistelösning: http://ec.europa.eu/odr

Förutsatt att produkterna inte är det vid leverans, är missfärgade produkter inget som omfattas av reklamation då det betraktas som slitage.

 

Välj lag
Om cookies