Fri frakt över 599 kr 1-2 vardagar leveranstid 100 dagar returrätt Kontakta oss

Vanliga frågor


Leverans

Hur lång leveranstid har ni?

  • 1-2 vardagar för kepsar ur sortimentet

  • 2-4 vardagar för kepsar med personlig design i form av brodyrer, flaggor, märken och text.

  • 5-12 vardagar för kepsar med egen logotyp

Betalning, återbetalning och faktura

Jag har fått fakturan men inte beställningen?

Fakturan skickas först när vi skickar beställningen. Du måste inte betala fakturan först för att få varan.

Jag har inte fått min faktura, vad ska jag göra?

Om du saknar en faktura kan du antingen logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att hämta betalningsuppgifter eller kontakta Klarna på 08 120 120 10.

Jag har skickat returen men vad gör jag med fakturan från Klarna?

Kontakta Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att förlänga förfallodatumet. Efter att vi mottar returen makuleras fakturan. Ni får bekräftelse per mejl när returen har behandlats.

Jag har skickat returen men jag har inte fått återbetalning från Klarna?

Efter det att du fått bekräftelsemejl på att din retur har behandlats tar det 2-5 arbetsdagar till det att du får dina pengar återbetalda. Har du inte fått det inom den tiden vänligen kontakta Klarna på 08 120 120 10

Byte och returer

Hur gör jag retur/byte?

Vill du lämna tillbaka din produkt hittar du info om byten och returer hittar ni HÄR

Jag har skickat returen men vad gör jag med fakturan från Klarna?

Kontakta Klarna på 08 120 120 10 eller logga in på https://my.klarna.com/se/sv/login för att förlänga förfallodatumet. Efter att vi mottar returen makuleras fakturan. Ni får bekräftelse per mejl när returen har behandlats.

Jag har skickat returen men jag har inte fått återbetalning från Klarna?

Efter det att du fått bekräftelsemejl på att din retur har behandlats tar det 2-5 arbetsdagar till det att du får dina pengar återbetalda. Har du inte fått det inom den tiden vänligen kontakta Klarna på 08 120 120 10

Reklamation

 Jag har fått en felaktig produkt och vill reklamera produkten. Hur gör jag?

Om ni misstänker att ni fått en felaktig vara, vänligen kontakta oss via mail på info@hatstore.se. Skriv Reklamation och ordernummer i ämnesraden samt en kort beskrivning om vad som är fel med varan. Om ni har möjligt, skicka gärna med en bild.

Förutsatt att produkterna inte är det vid leverans, är missfärgade produkter inget som omfattas av reklamation då det betraktas som slitage.